BLACK CAT–-pisica neagra

Da!  stilul  de imbracaminte in nuante de rosu aprins si negru  este atat de elegant precum o pisica . Tocuri inalte, attitudine de felina si ceva machia fermecator plus tinuta . De toate acestea ai nevoie pentru a fi o pisica neagra si seducatoare dar tot odata fashion .:)

Yes! clothing style in shades of red and black is so elegant as well as a cat. High heels and some makeup feline attitudine plus charming outfit. All that you need to be a black cat and everything seductive but once fashion. 🙂ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine

N°5 , CHANEL

Gabrielle Bonheur „Coco” Chanel (n. 19 august 1883 – d. 10 ianuarie 1971) este considerată una dintre cele mai mari creatoare de modă ale secolului al XX-lea, alături de nume precum Paul Poiret, Christian Dior, Christian Lacroix, Guy Laroche, Nina Ricci sau Givenchy.

S-a născut într-o familie săracă. Tatăl ei, vânzător ambulant de țesături, se numea Albert Chanel, iar mama sa croitoreasă, Jeanne Devolle. Dupa moartea mamei sale, Gabrielle Chanel a fost lăsată la un orfelinat din Aubazine unde a petrecut 6 ani. Tatăl lor a fost constrâns să emigreze pentru a-și găsi un loc de muncă, care să îi permită să-și crească cei 6 copii. Chanel intră la colegiul Notre-Dame la Moulins unde învață să coasă.
La 18 ani apare în lumina reflectoarelor la cafeneaua „Moulins La Rotonde”, în calitate de cântăreață. În aceeași perioadă își găsește un loc de muncă într-un magazin de stofe la Maison Grampayre. Dar continuă să cânte la Caffè Rotond unde admiratorii o vor numi Coco. Unii spun că numele ar veni de la o melodie pe care Chanel obișnuia să o cânte. La 25 de ani cunoaște un bărbat foarte influent care îi va schimba viața. Moștenitor dintr-o dinastie din industria textilă, baronul Étienne Balsan. Coco devine amanta recunoscută a lui Balsan și se mută la una din proprietățile baronului. Acolo Chanel începe din pasiune și pentru uz personal să creeze pălării care vor fi apreciate de aristrocația franceză și în curand va deveni o mică afacere. Face primii pași în lumea modei în calitate de creatoare de pălării în 1908, descoperind un talent special în a anticipa dorințele și gusturile femeilor din timpul său. În 1909, Chanel deschide un magazin la parterul apartamentelor lui Balsan în Paris. Proprietatea lui Balsan era locul de întâlnire al eltei parizine care a devenit clientela stilistei de pălării. Cu ocazia aceasta l-a cunoscut și pe Arthur Capel, care a recunoscut în ea un bun afacerist și a ajutat-o să-și transfere activitatea în 31 Rue Cambon din Paris în 1910 când acolo deja era o croitorie. În 1913 Coco Chanel deschide alte două magazine la Deauville și Biarritz în Franța. În 1921 se lansează pe piața parfumurilor convinsă că parfumurile pe bază de flori și mosc nu au viitor. Chimistul Ernest Beaux prepară o esență sintetică pe bază de aldehide și zahăr fermentat. Chimistul pregătește o gamă întreagă de parfumuri care este atent examinată de Chanel. Parfumurile apar în niște sticluțe numerotate de la 1 la 5 și de la 20 la 24. Stilista a ales două parfumuri dar până la urmă a rămas numărul 5 căruia nu i-a schimbat numele. Numele „Chanel n°5” a fost un șoc în acea epocă în care parfumurile aveau nume imaginare și fantastice. Șocul mai mare a fost însă confecția sticlei, nonconformistă, o sticlă dreptunghiulară de cristal transparent. În scurt timp Chanel n°5 devine parfumul cel mai vândut în lume.
Coco Chanel a creat și alte parfumuri: Cuir de Russie, Gardenia și n° 22. A făcut și o colecție de accesorii pe care o completează în 1929, ce cuprinde pantofi, bijuterii, genți, eșarfe și curele. O importanță deosebită o au bijuteriile frapante care au rolul de a contrasta cu rochiile (îmbrăcămintea) minimalistă. Atelierul din Rue Cambon 31 devine o atracție irezistibilă pentru toate doamnele la modă.
În tot acest timp colaborează cu teatrul pentru care creează diverse costume. Cele mai amintite piese pentru care a creat costume sunt „Le train blue” de Darius Milhaud și „Apollon Musagète” de Igor Stravinski. În 1926 iese pe piață „petit noir”, mica rochie neagră considerată piesa cea mai importantă din istoria îmbrăcămintei. În 1932 lansează o linie de bijuterii bazată în principal pe diamante, realizată în colaborare cu contele Etienne de Beaumont și cu ducele Fulco de Ventura. În acel moment, Chanel a atins apogeul notorietății sale, atelierele ei ofereau muncă unor 4000 de persoane, iar vânzările hainelor sale au ajuns la circa 28 de mii de modele pe an. În 1939 izbucnește cel de-al doilea război mondial, motiv pentru care Chanel închide de tot atelierul, își concediază toți angajații din Rue Cambon, lăsând în viață doar activitatea parfumurilor. După război stilista este acuzată de o colaborare cu naziștii și din această cauză ea preferă să se retragă în Elveția și vinde toate drepturile mărcii lui Pierre Wertheimer.
Chanel are 70 de ani când decide să reia afacerea în 1953. Descoperă pe tânărul stilist Christian Dior care a pus monopol în scena modei din acea vreme. Revine în afaceri cu Pierre iar pe 5 februarie 1954, în Rue Cambon 31, prezintă o nouă colecție bazată pe stilul anilor ’20. Presa nu îi este de mare ajutor prezentând colecția sa drept un mare eșec. În realitate criticii nu o înțelegeau. Și anii ’70 au continuat să readucă elemente din moda anilor ’20 dar în 1954 singură Gabrielle Coco Chanel era conștientă de acest fapt. Cu ajutorul presei americane, stilista a revenit în numai două sezoane creând o capodoperă: „tailleur”-ul. Modelul ei preferat era Marie-Hélène Arnaud.
Gabrielle Chanel moare la vârsta de 87 de ani, într-o duminică, în apartamentul ei din Hotel Ritz din Paris. Cu exactitate pe 10 ianuarie 1971.
După moartea ei preiau conducerea Yvonne Dudel, Jean Cazaubon și Philippe Guibourge. În 1974 este lansat Eau de toilette Cristalle, născut dintr-un proiect început de Coco Chanel când încă era în viață. În 1974 apare prima colecție de pret-a-porter a mărcii (desenată de Philippe Guibougè). Alain Wetheimer preia postul tatălui Jacques tot în 1974. Parfumul Chanel n°5 revine și din nou e cel mai bine vândut parfum la nivel mondial. Alain reuseste să-l „extragă” de la casa de modă Chloè și îi oferă funcția de director artistic lui Karl Lagerfeld. Marca Chanel este una din cele mai recunoscute mărci din lumea modei. În prezent casa de modă este pe mâna lui Alain Wertheimer și Gerard Wertheimer, nepoții lui Pierre Wertheimer, partener de afaceri cu Chanel.
[modificare]Stilul și filosofia lui Chanel

Stilul lui Gabrielle Chanel a fost revoluționar pentru anii ’20: a creat nu doar haine noi și o noua marcă, ci un nou stil de viață. A creat mai ales pălării și doar după câțiva ani a început să deseneze haine. Mai apoi s-a decis să creeze gențile gigantice, parfumuri (de amintit istoricul Chanel n°5), încălțăminte bicoloră, ceasuri unisex și bijuterii. Interpretând spiritul modernist al epocii, Chanel caută noua imagine de femeie liberă și independentă de bărbați: o femeie liberă, revoluționară, modernă și avangardă. Ceva important de amintit este că Chanel a fost una din primele femei care a îmbrăcat pantalonii.
Țesăturile preferate ale lui Chanel erau tweed și jersey, iar tailleur-ul a devenit un must (un necesar). Culorile preferate și cel mai des folosite erau negrul, albul, la care se mai adaugă și albastrul-închis, bejul și griul. Conștientizarea propriul corp, comoditatea, masculinitatea, eventual combinată cu feminitatea sunt principiile de bază cu care Coco prin creațiile sale a sedus femei (și bărbați). Stilul său este cunoscut în istorie ca fiind sinonim cu eleganța, rafinamentul și modernitatea, combinate cu confortul.

1921. Mademoiselle a fost prezentat cu două serii de probe, numerotate de la 1 la 5 și 20 – 24. Ea a ales N ° 5, numărul ei norocos.

N ° 5 a intrat în istorie sub acoperire în 1921. Inițial, Gabrielle Chanel a refuzat să vândă „parfum a invenției proprie,” și pulverizat doar în secret.
În 1937, mademoiselle permite imaginea ei să fie prezentate în publicitate acesteia, întruchipând mitul despre N ° 5.

Gabrielle Bonheur „Coco” Chanel (born August 19, 1883 – died January 10, 1971) is considered one of the greatest fashion designers of the twentieth century, with names such as Paul Poiret, Christian Dior, Christian Lacroix, Guy Laroche, Nina Ricci and Givenchy.

She was born into a poor family. Her father, fabric salesman, named Albert Chanel and dressmaker mother, Jeanne DeVol. After the death of his mother, Gabrielle Chanel was left at an orphanage in Aubazine where he spent six years. Their father was forced to emigrate to find a job that would allow him to raise the six children. Chanel fall at Notre Dame College in Moulins where they learn to sew.
18 years is in the spotlight at the café „Moulins La Rotonde” as a singer. During the same period finds a job in a record store Maison Grampayre fabrics. But continues to play the Caffè rotunda where fans will call Coco. Some say that the name comes from a song that Chanel used to sing. 25 years knows very influential man who will change his life. Heir to a dynasty of textile baron Etienne Balsan. Coco is Balsan’s mistress acknowledged and moves to one of the properties Baron. There begins Chanel passion for personal use to create hats that will be appreciated by aristrocaţia French and soon will become a small business. Take the first steps in the fashion world as a creative hats in 1908, discovering a special talent to anticipate the desires and tastes of women of his time. In 1909, Chanel opened a shop on the ground floor of Balsan’s apartment in Paris. Balsan’s property was the meeting place of Elta parizine who became clients stylistic hats. At this she met and Arthur Capel, who recognized in it a good businessman and helped to transfer activity in 31 Rue Cambon in Paris in 1910 when there already was a tailor. In 1913, Coco Chanel opened two more stores in Deauville and Biarritz in France. In 1921 market launches perfume perfumes based convinced that flowers and musk have no future. Chemist Ernest Beaux prepare a synthetic substance based on aldehydes and sugar fermentation. Chemist preparing a range of perfumes Chanel is carefully examined. Perfumes appear in some bottles numbered 1 to 5 and 20 to 24. Stylist chose two perfumes but eventually left the number 5 which has not changed his name. The name „Chanel n ° 5” was a shock at that time when fragrances were imaginary and fantastic names. Biggest shock was but Confectia glass, nonconformist, a crystal glass transparent rectangular. Soon perfume Chanel N ° 5 is the most sold in the world.
Coco Chanel created other fragrances: Cuir De Russie, Gardenia and n ° 22. He made a collection of accessories that complement 1929, which includes shoes, jewelry, handbags, scarves and belts. Of particular importance are striking jewelry are meant to contrast with the dress (clothing) minimalist. 31 Rue Cambon workshop is an irresistible attraction for all fashionable ladies.
During this time collaborating with the theater for creating various costumes. The parts mentioned who created costumes are „Le train blue” by Darius Milhaud and „Apollon Musagète” by Igor Stravinsky. In 1926 comes on the market „petit noir” little black dress considered most important piece of clothing history. In 1932 launched a line of jewelry based mainly on diamonds, made in collaboration with the Comte Etienne de Beaumont and Fulco Duke of Ventura. At that time, his notoriety peaked Chanel, her workshops offered employment to 4,000 people and its clothing sales reached about 28 000 models per year. In 1939 starts the second world war, which is why Chanel shop close to everything, he dismisses all employees in Rue Cambon, leaving alive only the perfume business. After the war stylist is accused of collaboration with the Nazis and that is why she prefers to retreat in Switzerland and sells all trademark rights to Pierre Wertheimer.
Chanel has 70 years they decide to resume business in 1953. Discover the young stylist Christian Dior has a monopoly on the fashion scene at that time. Pierre is in business and on February 5, 1954, in Rue Cambon 31, presents a new collection based on ’20s style. Press it is not very helpful showing his collection as a failure. In fact critics did not understand. And 70s continued to bring elements of ’20s fashion but in 1954 only Gabrielle Coco Chanel was aware of this fact. With U.S. press, stylist returned in only two seasons creating a masterpiece „tailleur” site. Her favorite model was Marie-Hélène Arnaud.
Gabrielle Chanel died at the age of 87, a Sunday, in her apartment in the Hotel Ritz in Paris. Precisely on January 10, 1971.
After her death take over Yvonne Dudel, Jean Cazaubon and Philippe Guibourge. In 1974 it launched Cristalle eau de toilette, born of a project started by Coco Chanel when he was still alive. In 1974 appears the first collection of pret-a-porter brand (drawn by Philippe Guibougè). Father Jacques Alain post Wetheimer over all in 1974. Chanel N ° 5 perfume is and again is the best selling perfume in the world. Alain manages to „extract” the fashion house Chloe and give the position of artistic director Karl Lagerfeld. Brand Chanel is one of the most recognized brands in the fashion world. Fashion house is now in the hands of Alain Wertheimer and Gerard Wertheimer, the grandsons of Pierre Wertheimer, Chanel business partner.
Chanel’s style and philosophy

Gabrielle Chanel’s style was revolutionary ’20s: created not only new clothes and a new brand, but a new lifestyle. Created especially hats and only after a few years began to draw clothes. Then he decided to create giant bags, perfumes (Chanel remembering history n ° 5) bicolor shoes, unisex watches and jewelry. Interpreting the modernist spirit of the era, the new face of Chanel woman seeking free and independent men: a free woman, revolutionary, modern and avant-garde. Something important to remember is that Chanel was one of the first women to put on pants.
Chanel’s favorite fabrics were tweed and jersey, and tailleur has become a must (a must). Favorite colors and most often used were black, white, to which we added dark blue, beige and gray. Awareness of your body, convenience, masculinity, femininity are possibly combined with basic principles that Coco seduced by his creations women (and men). His style is known in history as being synonymous with elegance, sophistication and modernity combined with comfort.

1921. Mademoiselle was presented with two sets of samples, numbered 1 to 5 and 20 to 24. She chose N ° 5, her lucky number.

N ° 5 went undercover in history in 1921. Initially, Gabrielle Chanel refused to sell „Perfume own invention,” and just sprayed in secret.
In 1937, Mademoiselle allow her image to be displayed in its advertising, embodying the myth of N ° 5.

Wikipedia and CHANEL

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine

Winter fashion- Iarna fashion >>>>MAN>>>BARBATI<<<<<<

 

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine

CE  POARTA BARBATII FASHION ANUL ACESTA? Casmir,lana bumbac,fulare mari si voluminoase,paltoane si multe altele. Parca aceasta iarna imi place mai mult …..parca totul este mai fashion. Se pare ca avem de unde alege ,dar, eu ma rezum la a avea o iarna excentrica plina de galben,auriu ,argintiu,negru ….  Voi ce va alegeti?

EN : FASHION MEN wearing this year:

Cashmere, wool, cotton, large and bulky scarves, coats and more. This winter though I like more ….. like everything is more fashion. Looks like we have a choice, but I’m sticking to having an excentric winter full of yellow, gold, silver, black …. What do you choose?

SECOND LIFE – SO FASHION!

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine

Lumea virtuală a Second Life-ului a fost lansata pe 23 Iunie 2003, fiind creată de compania americană Linden Lab. Aceștia pun la dispoziție pentru accesare aplicația cu același nume,Second Life, care se poate descărca din Internet de pe situl oficial în mod gratuit. Prima și cea mai importantă condiție de participare pusă de Linden Lab (LL) este cea a vârstei, care trebuie să fie de cel puțin 18 ani împliniți, având în vedere conținuturi mature. Pentru persoanele sub 18 ani, LL a creat versiunea Teen Second Life.
În august 2007 s-a introdus serviciul „Slvoice” și posibilitatea de a-i auzi pe ceilalți. 2007 a fost anul de revoluție al SL-ului. Atunci a atins un maxim de creștere în popularitate, odată cu introducerea serviciilor „voice” și „sculpted prims”, care au extins nelimitat posibilitățile de creație.
În acest moment (2009) se vorbeste despre SL ca despre viitorul Internetului, ca despre „web 3.0” . Au apărut deja primele browsere 3D (a se vedea ExitReality), deși încă în variante beta, care au avut ca inspirație Second Life, lumea virtuală care recreează lumea reală. În second life ca și in viața reală aspectul fizic și înbracamintea contează. Utilizatorii plătesc zeci de dolari americani pentru ținute și atitudini cât mai sofisticate care te pot scoate din anonimat, o prezența placută poate atrage atentia și astfel îți faci prieteni numeroși și foarte interesanți și chiar poți să gasești marea dragoste. Divorțurile din viata reală din cauza aventurilor din second life sunt un fapt. Psihologii avertizează că pe langă dependența create de o lume invertivă în care totul este posibil, acesta este unul dintre pericolele pe care îi pândesc pe cei care i-au prea în serios viata în second life și care ajung să nu mai discearnă între lumea reală și ceea virtuală. Există unii rezidenți care trăiesc in SL peste o jumatate de zi pentru că dintr-un motiv sau altul doar în acel mediu au reușit să-și pună în valoare calitațiile.
[modificare]Afaceri în SL

SL are o economie proprie și chiar și monedă proprie – linden dollar (L$), care la rândul ei are valoare în viața reală – 1 USD înseamnă aproximativ 250 L$. Se pot converti bani reali în bani virtuali sau invers, linden dolari în bani reali. Aceasta deoarece în SL tranzacțiile sunt la fel de rapide și numeroase ca și în RL.
Există persoane care s-au îmbogățit din SL, cel mai mediatizat exemplu fiind cel al avatarului Anshe Chung, care a dezvoltat o afacere cu terenuri în lumea virtuală, ajungând primul milionar al Second Life-ului .
Afacerile înseamnă, pe lângă imobiliare, în principal creativitate. Se cumpără mult, în special pantofi, haine, accesorii pentru avatare. Toate acestea sunt create de persoane talentate, care devin autorități în materie, la fel cum se întâmplă în Real life.
Ca și în viața reală, pentru a ajunge la performanțe în SL trebuie multă muncă, multă dedicare și, bineînțeles, o strategie de marketing bună. Avatarele care fac bani reali în SL lucrează la fel de mult (poate chiar mai mult) decât o persoană din Real Life. SECON LIFE este deasemenea un joc foarte fashion!

The virtual world of Second Life, was released on the 23 June 2003, being created by the American company Linden Lab. They made available for accessing the application with the same name, Second Life, which can be downloaded from the Internet free of charge on the official website. The first and most important condition for participation made by Linden Lab (LL) is the age, which must be at least 18 years of age, in view mature content. For people under 18, LL created Teen Second Life version.
In august 2007 he entered the service „Slvoice” and you can hear the others. 2007 was a year of revolution of the SL community. When growth peaked in popularity with the introduction of services „voice” and „Sculpted prims” which extended unlimited creative possibilities.
At this time (2009) speaks about SL as the future Internet as „Web 3.0” . Already appeared first 3D browsers (see ExitReality), although still in beta, which took inspiration Second Life virtual world that recreates real world. Second Life as in real life appearance and înbracamintea matter. Users pay tens of dollars for sophisticated held and attitudes as you can get from the crowd, a pleasant presence can attract attention and make friends so numerous and very interesting and even you can find true love. Divorces in real life because Second Life adventures are a fact. Psychologists warn that besides inverter dependence created a world where everything is possible, this is one of the dangers which lurk those who too seriously in life second life and end up not discern between the real world and As virtual. There are some residents who live in SL than half a day for one reason or another only in that environment were able to highlight the quality.
[Edit] Business in SL

SL has its own economy and even its own currency – Linden dollar (L $), which in turn is valuable in real life – 1 USD is approximately 250 L $. It can convert real money into virtual money, or vice versa, linden dollars in cash. This is because the SL transactions are as fast and many as in RL.
There are people who have enriched the SL, the most publicized example being the Avatar Anshul Chung, who has developed a land deal in the virtual world, Second Life reached the first millionaire of the community.
Business is, besides real estate, primarily creativity. To buy more, especially shoes, clothes, accessories for avatars. All are created by talented people who are authorities in the field, just as in real life.
As in real life, to achieve performance in SL have a lot of work, a lot of dedication and of course a good marketing strategy. Avatars that make real money in SL work as much (maybe even more) than one in Real Life. Seconal LIFE is also very fashion game!

Wikipedia

NEW POSTS-WILL LOOK LIKE (SEE IN PHOTO)-POSTARILE NOI VOR ARATA ASA(VEZI POZA)

Am reusit sa gasesc o modalitate pentru a face  postarile din blog sa arate mai diferite de alte blog-uri.Am decupat din reviste de moda, tot ce era mai la moda,mai interesant,mai frumos 🙂 .La sfarsit am facut un colaj ca in poza care va insotii acest articol(aceasta idee este in desfasurare pentru noi imbunatatiri, va rog tratati ca atare .Astept intrebari si sugestii +pareri.

EN:         ImagineI managed to find a way to make blog posts to look different from other blogs. I cut from fashion magazines, all that was fashionable, more interesting, more beautiful :). Finally I made a picture collage that will accompany this article (this idea is underway for new features, please treat the such. waiting for questions and suggestions + opinions.

NICKI MINAJ BARBIE DOLL

NICKI MINAJ  consider ca este o papusa reala:). La moda si eleganta mereu,surprinsa langa designeri de renume,extravaganta si total o fashionista convinsa .

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine

 

Mai multe cuvinte pentru a o descrie sunt de prisos 🙂 .Va las in grija unor poze care va vor deschide o idee la ceea ce ma refer cand vorbesc despre NICKI MINAJ .

EN:

Nicki Minaj think it’s a real doll :). Always fashionable and stylish, captured near renowned designers, extravagant and totally convinced a fashionista. More words to describe it are useless :).’ll Leave the care of photos that will open an idea of what I mean when I talk about Nicki Minaj.

 

CUM SA FI FASHION? *SFATURI-HOW TO BE FASHION? * TIPS-()

 HOW TO BE FASHION? * TIPS-(If you think are useless, go ahead and leave me out. I HAVE MY WORLD, WHERE FASHION IS THE PARADISE) ––CUM SA FI FASHION? *SFATURI-( DACA CONSIDERI CA SUNT NEFOLOSITOARE,MERGI MAI DEPARTE SI NU MA BAGA IN SEAMA .EU AM LUMEA MEA, UNDE  MODA ESTE PARADISUL ).

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine

Pentru a  fii o  diva la moda ,ai nevoie de cateva lucruri :activitati,evenimente,cumparaturi -vintage este foarte la moda,outlet,targuri fashion.Accesoriile-ochelari de soare cat mai eleganti care pot fii purtati oriunde,geanta care nu trebuie  sa lipseasca niciodata,citeste cat mai multe reviste de moda,umbla prin magazine de cosmetice pentrua vedea,testa si cumpara  noi produse,citeste  bloguri de moda,inspira-te  din LOOK BOOK,bea STARBUCKS(cafea),cumpara-ti o tableta deoarece te poti abona la orice revista de moda si poti merge cu ea la cumparaturi pentru a te inspira mai mult din poze online(ipad 3 este o tableta excelenta pe care o recomand).Daca esti fumator , fii la moda si  elegant , fumand tigari subtiri, deoarece sunt foarte elegante si nu miros asa ingrozitor. Accesoriile trebuie sa fie alese cu gust si sa aiba o anumita legatura cu tinuta(auriul este destul de la moda  si la fel este si argintiul).Nu uita de tocurile inalte !Fii atenta la cum le alegi!Incearca sa fi o persoana cat mai sociala:mergi la teatru,opera,targuri,lansari de produse,de carti. Viata sociala  te va ridica  pe culmile elegantei.

EN:     To be a fashion diva, you need several things: activities, events, shopping, vintage is very fashionable, outlet, fashion fairs. Accessory more elegant sunglasses that can be worn anywhere bag that should not miss never, read as many fashion magazines, walk through the cosmetic stores to view, try and buy new products, read fashion blogs, inspiration get the LOOK BOOK, drink Starbucks (coffee), buy yourself a tablet because you can subscribe to any fashion magazine and you go shopping for her inspiring more of the photos online (ipad 3 is an excellent tablet which I recommend). If you are a smoker, be fashionable and stylish, slim cigarette smoking because they are very stylish and not smell so awful. Accessories must be chosen with taste and have some connection with the outfit (gold is quite fashionable and so is silver). Do not forget high heels! Be careful how you choose! Try to be a person more social: go to the theater, opera, exhibitions, product launches, books. Social life will pick up on the heights of elegance.

MRA-MODELS AGENCY

Agentia de modele MRA este prima agentie de modele din Romania, care a fost infiintata in anul 1992 de catre Liviu Ionescu, fost model in perioada 1986 – 1989. A descoperit, lansat si promovat multe top modele si vedete precum: Catrinel Menghia, Alexandra Sandor, Simona Haraga, Elena Baguci, Madalina Ghenea, Otilia Aionesei, Monica Barladeanu, Irina Magda, Silvia Giurca, Alina Puscas, Cristiana Grasu, Carmen Bruma, Andreea Raicu, Alexandra Dinu, Adina Halas, Letitia Beraru, Adi Nartea, Daniel Ciobanu, Radu Valcan, Roxana Ciuhulescu, Malvina Cervenschi, Emma Dumitrescu, Laura Giurcanu, Albertina Ionescu sau Veronica Pascu. Impresariem in mod constant peste 50 de modele pe diferite piete precum: New York, Londra, Paris, Milano, Atena, Barcelona, Madrid, Hamburg, Munchen, Singapore, Hong Kong, Beijing, Shanghai, Seoul, Istanbul sau Taipei. Grupul nostru manageriaza si o agentie de casting care se adreseaza exclusiv clientilor romani si straini din industria de publicitate, cei care produc filme artistice, scurt metraje si telenovele sau care organizeaza evenimente speciale (detalii wwww.mracasting.ro). Agentia , detine toate avizele necesare desfasurarii in mod legal a activitatii de impresariat artistic si are cea mai mare cifra de afaceri dintre toate agentiile care exista pe piata din Romania.

MRA is the first ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImaginemodeling agency in Romania, which was founded in 1992 by Liviu Ionescu, a former model from 1986 to 1989. He discovered, launched and promoted many top models and celebrities such as: Catrinel Menghia, Alexandra Sandor Haraga Simona Elena Baguci, Madalina Ghenea, Otilia Aionesei, Monica Barladeanu, Irina Magda, Silvia Giurca, Alina Puscas, Cristiana Grasu, Carmen Bruma, Andreea Raicu, Alexandra Dinu, Adina Halas, Letitia Beraru, Adi Birthday, Daniel Ciobanu, Radu Valcan, Roxana Ciuhulescu, Malvina Cervenschi, Emma Dumitrescu, Laura Giurcanu, Albertina Ionescu and Veronica Pascu. Impresario consistently over 50 models on different markets such as New York, London, Paris, Milan, Athens, Barcelona, Madrid, Hamburg, Munich, Singapore, Hong Kong, Beijing, Shanghai, Seoul, Istanbul and Taipei. Our group manages a casting agency that exclusively targets domestic and foreign clients in the advertising industry, who produce films, short films and soap operas or organizing special events (details wwww.mracasting.ro). Agency holds all necessary approvals legally carrying of artistic activity and has the highest turnover among all agencies that exist in Romania.

http://mragroup.blogspot.ro/

DESPRE PARFUMURI-ABOUT PARFUMES

Concentratia parfumurilor, terminologie
Cand oamenii discuta despre esente, se refera de fapt la un parfum. La fel si pe Internet utilizatorii cauta mult mai des cuvantul „parfumuri” decat „esente”.
Insa mai putin cunoscut este faptul ca majoritatea sunt parfumuri cu o anumita concentratie de esenta, si doar cateva sunt parfumuri(extract). Altfel mirosul acestora ar fi extraordinar de puternic.
Esentele au anumite concentratii de baza:
Parfum (compozitie 15 – 30 %),
Apa de parfum (EDP; compozitie 8 – 15 %),
Apa de toaleta (EDT; compozitie 4 – 8 %).
De asemenea exista si o larga varietate de produse cum ar fi geluri de dus, after-shave-uri, deodorante, creme de corp si alte cosmetice, care pot contine o cantitate mica de parfum.

Cum sa folosim un parfum?
Acest subiect este unul foarte bogat, insa iata cateva recomandari(verificate).
Prima data trebuie experimentat. Pentru ca un parfum miroase putin diferit de la o persoana la alta, nu va incredeti foarte mult in opiniile pe care le gasiti atat de des pe Internet. Sigur cunosti ca anumite parfumuri miros mai puternic daca le aplici direct pe piele. Insa altele iti vor incinta mult mai mult simturile daca le pulverizezi pe haine; atentie – unele parfumuri iti pot pata hainele;
Este important sa fi in armonie cu parfumul ales – evita situatia in care parfumul este mai puternic decat tine. Daca esti o persoana puternica si activa, este indicat un parfum care te scoate in evidenta si care se contopeste cu personalitatea ta – acelasi parfum purtat de o persoana cu o alta personalitate va parea nefiresc;
Un alt aspect foarte important este ca acelasi parfum poate sa miroasa diferit vara fata de cum miroase iarna. Spre exemplu parfumurile cu esente orientale nu sunt indicate pentru a fi utilizate iarna, insa cand vremea se incalzeste aceste parfumuri miros senzational.

EN:  Concentration of perfume-ImagineImagineImagine terminology
When people talk about essences, actually refers to a perfume. Same Internet users search more often the word „perfume” than „essence”.
But less known is that most of them are perfumes with a certain level of essence, and few are perfumes (extract). Otherwise their smell would be extraordinarily powerful.
Concentrations have certain basic essences:
Perfume (composition 15 to 30%),
Eau de parfum (EDP; composition 8 to 15%),
Eau de Toilette (EDT; composition 4-8%).
There is also a wide variety of products such as shower gels, aftershave sites, deodorants, body creams and other cosmetics that may contain a small amount of perfume. 

How to use a perfume?
This topic is very rich, but here are some recommendations (checked).
First time to experience. For a perfume smells slightly different from one person to another, not so much in opinions Believe that you find so often on the Internet. Certainly know that some perfumes smell stronger if you apply directly to the skin. But your other senses are much more inside if you spray on clothes, carefully – some perfumes can stain your clothes;
It is important to be in harmony with the fragrance of choice – avoid that scent is stronger than you. If you are a strong and active, it is a perfume you emphasize and which merges with your personality – the same perfume worn by a person with another person will seem unnatural;
Another very important aspect is that the same perfume can smell different smells like summer than winter. For example oriental fragrance with essences are not indicated for use in winter, but when the weather warms these perfumes smell sensational.

MEGA FASHION

Am gasit pe internet cateva poze cu accesorii si tinute foarte fashion ,pe care doresc sa le impartasesc cu voi:).Aceste poze sunt pentru inspiratii la cumparaturi.

EN:I found some pictures on the internet really fashion with accessories and outfits which I wish to share with you :). These photos are for inspiration to shopping.ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine